Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kasjopeja | użytkownik

imię i nazwiskoMonika adresOświęcim/Kraków zarejestrowany14.12.2005 @23:38:18 ostatnio na stronie10.12.2014 @23:06:11

Cóż mogę o sobie powiedzieć?
Informatyczka z wykształcenia, fotografia dla mnie jest przyjemnym hobby, amatorka z ambicjami można powiedzieć.


"wcale nie jest powiedziane, że ciągle dając w końcu coś dostaniesz..."

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://chillout.net.pl OnetSkypeniki87osw Gadu-Gadu3518633
digarty114 komentarze89 posty na forum4

komputer / sprzęt
FujiFilm FinePix A345 | FujiFilm finepix S9600 | Canon EOS 450D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pmm1    26.03.2011 @15:54:44
dziękuję za ocenę.

a możesz mi jeszcze wyjaśnić czym Twoim zdaniem jest profesjonalizm?

Wiesz nie zażądałabyś zwrotu pieniędzy, bo jeżeli jesteś świadoma tego co chcesz, to zamawiasz fotografa, którego zdjęcia Ci się podobają. A jeżeli nie to po prostu ich nie bierzesz. proste.
_______
Zapraszam do oglądania moich prac: http://pmatysiak.blog.pl/
~Dupa007    26.03.2011 @15:52:09
Ciekawe masz zdjęcia :D
~pmm1    26.03.2011 @14:56:00
dziękuję za konstruktywną krytykę
_______
Zapraszam do oglądania moich prac: http://pmatysiak.blog.pl/
~Rafsson    23.07.2010 @18:26:14
_______
Nie możesz mieć wszystkiego... ale wszystko może być Tobą...
~Ahelor    09.12.2009 @11:00:52
Siema. Widzę że wykonujesz grafiki dla BESTu.
Zapraszam więc do grupy BEST Polska na digu:
http://www.digart.pl/grupy/13238/BEST_Polska/
_______
peronczyk.com - grafik kreatywnie naładowany
~IronLionZion    18.08.2009 @23:38:50
nie, odbicie naturalne ;> znaczy wszystko naturalne ^^
_______
Sposób niemyślenia przemyśl, oszalej.
~IronLionZion    08.06.2009 @15:30:47
noo wlasnie ta lapa ;x ale to byla akurat 50 staloogniskowa a za soba mialam meble wiec nijak nie dalo sie tego zrobic ;D
_______
Sposób niemyślenia przemyśl, oszalej.
~niczyja17    13.04.2009 @20:54:16
dzięki moń. ^^
~IronLionZion    16.02.2009 @17:02:28
to było robione akurat bez fotokomórki i tych innych laserów ;D
2 lampki + talerz z wodą + zakraplacz i masa cierpliwości ;D Strasznie się namęczyłam ;D i na ponad 150 zdjęć można powiedzieć, że zadowolona jestem z hmm.. 2? ;D no ale nic, warto bylo ^^
hah dziekuje ; DD rozumiem ze to komplement ;D ;*
_______
Sposób niemyślenia przemyśl, oszalej.
~macabre    25.12.2008 @20:28:18
i tak nie rozumiem ale genialne to ^^
_______
`Gdy dorosnę to zostanę małą dziewczynką`
~antenna    22.09.2008 @14:31:48
tak ^^
_______
<3
~antenna    20.09.2008 @18:57:22
no dzięki ,* już mam xD
_______
<3
~antenna    20.09.2008 @12:07:31
hej . Napisalaś mi coś na forum o AF ciągłym.
a gdzie to mogę zmienić ?
bo nie wiem ;?
a w tej ksiązeczce o fuji nic nie mam napisane xd





_______
<3
~misslaline    23.08.2008 @17:37:07
Dziękuję.

PS Ja słyszałam jeszcze wersję z truskawkami. :D
_______
And he loves her more than life.
~IronLionZion    22.08.2008 @10:13:22
Moń : *
_______
Sposób niemyślenia przemyśl, oszalej.
~viciousprincess    21.04.2008 @18:15:32
witam ;3
-zlotowlosa14    29.03.2008 @19:53:01
twoja galeria jest poprostu ... noo . kapitalna
~grawik    08.02.2008 @02:17:17
skala szarości jest od bieli do czerni. jeśli za jasne coś to mnie razi i ja to pisze swoje zdanie na temat danej foty i tyle. pozdrawiam i udanych fotek życzę pa.
~nakako    22.01.2008 @17:32:30
no jakoś nie chciała się dać złapać :P
_______
blaaaaa!!!! Zwieeeeeszaaaaachhhhh!!!!! :grzeczny: :melodyjka:
Słoiczek, a w nim śliweczki, sesese .
!jawa4    22.01.2008 @17:27:59
Zaden problem. Trzeba tylko wczesnie wstac z lozeczka...
~niczyja17    20.01.2008 @22:24:02
takie... przyćpane :D
~niczyja17    13.01.2008 @20:13:38
moń za profilowe ;DDDDDDDDDDD
ostatnio edytowane: 2008-01-13 20:15:14
~LapisLazuli82    08.09.2007 @00:46:29
zdaje sobie z tego sprawe patrzac na inne zdjecia, no ale cwicze, sprawdzam jak inni reaguja, jak oceniaja no i mysle ze z czasem sie czegos naucze tak czy siak fajnie ze ktos looka i cos skomentuje pozdrawiam
_______
Nie trać czasu na krytykowanie innych, ganienie ich dzieł; pracuj nad swoim, poświęcaj mu wszystkie godziny. Reszta to czcza gadanina albo wymysł. Trzymaj się tego, co w tobie prawdziwe albo nawet „wieczne&
~opbanek    30.11.2006 @21:20:02
no to jak Azazok to ja tez : ]
_______
fak of
~hadrian    02.06.2006 @18:46:32
nie nie 2,5 h, 50x70.
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt